• ankara da kuruyan ağaçların kesilmemesi

    3.
    Mansur Başkan döneminde gerçekleşmiştir. Akp’ye kalsa bir tane bile ağaç bırakmazdı, kuru/yaş dinlemeden keserdi kökünden şerefsizim.
    Adamların doğaya, ağaçlara alerjileri var..

    Kuruyan ağaçları kesmek yerine böyle güzel şekillendirmek de çok şahane olmuş. Ulan Ankara hadi yine iyisin..
    5 -3 ... goddesss of darknesss
  • antik kilise sarapcisi

    115.
    Ooo bakıyorum da ak itler toplanmış şarapçının başlığına...
    kaç defa diyorum bu herife kuyruklarına basma şunların diye ama laf dinlemiyor koydukça da koyuyor.

    He bi vatansever sizsiniz şu ülkede, muhalif olanlar da terörist. De siktir lo derler adama ama!

    Siz önce yaladığınız reisinizin zamanında yaptıklarına bakın sonra gelin şarapçıyı eleştirin. Hadi naşş şimdi.

    Adam gibi adam ayrıca.
    3 -6 ... goddesss of darknesss
  • türkiye nin yaşamak için en iyi 7 inci ülke olması

    21.
    Demek ki Suriyeliler ondan geliyor Türkiye’ye. Ben ikna oldum arkadaşlar.
    ... goddesss of darknesss
  • nazım hikmet ran

    3050.
    “Özlemin azı çoğu olmaz, ağırdır işte.”

    Acı olan şey; Vatan hasretiyle yanıp tutuşan bir şairimizdi. ondan da daha acısı varsa, başka ülkede mecburiyetten yaşayıp orada can vermesiydi.

    Sevgi ve saygıyla..
    5 ... goddesss of darknesss
  • sevilen şarkının vurucu cümlesi

    6721.
    Elinde cennetin kayıp haritası. Kalbinde hazineler, yüzünde anahtarı.
    Kimse görmüyor, kimse bilmiyor; Ve sen hâlâ üşüyorsun.

    (bkz: Cem adrian)
    (bkz: herkes gider mi)

    Ne yaşadın şu şarkıyı yaparken kitapsız.. ciğer kalmadı şerefsizim.
    2 ... goddesss of darknesss
  • zeka vs güzellik

    49.
    Zeka kalıcı, güzellik gün geçtikçe de gidici. ikisini de dene tarafını seç.

    Ben zekaya veriyorum oyumu. Hayırlı anketler.
    1 ... goddesss of darknesss
  • ciddiliinsan

    39.
    bazen atışırdık, bazen de iyi anlaşırdık ama cidden gitmesine üzüldüm.
    Geri gelir mi orası bilinmez ama umarım ki hep mutlu olsun. Kişilikli, dobra, eli şeyinde bir hanzo değildi, iyi biriydi.

    Gelirsen yeşillendir beni minnoşum.
    1 -1 ... goddesss of darknesss
  • sözlüğe girdiğini kocasından saklayan yazar

    2.
    Ayıp etmiştir. Ama barzo bir kocası varsa, kadının her yaptığını sorguluyorsa, bir bahane üretiyorsa kadın ne yapsın amk?

    Çok şükür kocadan yana şanslıyım bu hayatta bu da iyi bir şey vallahi.
    4 -1 ... goddesss of darknesss
  • yemediği bok kalmayan herifin namustan söz etmesi

    9.
    Ölü taklidi yapın belki gider. Tanrı aşkına bu tür amipleri lütfen kâle almayın ya.
    -1 ... goddesss of darknesss
  • google asistanla konuşmak

    4.
    Kaybedenler kulübüne hoş geldiniz o halde.
    ... goddesss of darknesss
  • tanrı var mı yok mu sorunsalı

    35.
    Apateist olursanız sorun kalmaz ortada. Yani, varlığıyla ya da yokluğuyla ilgilenmeyin, hayatınıza bakın derim.
    2 -3 ... goddesss of darknesss
  • saksodan saksoya koşan kızın masum evlilik araması

    2.
    Kerhaneden kerhaneye koşan malın bakire kız istemesi gibi bir şey galiba.
    9 ... goddesss of darknesss
  • hafter kim sorunsalı

    5.
    ibne gibi, puşt gibi bir şey galiba. Bok da çıkabilir yani.
    ... goddesss of darknesss
  • mhp li başkanın filenin sultanları sözleri

    4.
    Arap zihniyeti taşıyan malın iğrenç sözleri. Türklükle daha doğrusu Türkiye’yle gram alakanız yok amk varsa yoksa islam, din, allah kitap vs.. siyasal islamcıları sınır dışı etsek Türkiye gerçekten güzel bir ülke olacak..
    ... goddesss of darknesss
  • yazarların ruh halini anlatan görüntü

    2308.
    Bu sefer ciddi anlamda sıkıntılı.

    yazarların ruh halini anlatan görüntü
    2 ... goddesss of darknesss
  • bir sokak çocuğuna sarılmak

    2.
    Sokak çocuğu diye dışlayan hayvanlar var bu ülkede. Onları dışlamayıp sarılan insanlar harbiden güzel yürekli insanlardır.
    Sarılın, sonra gönlünüzden kopanı verin. iyilikten iyilik doğar demiş atalarımız. Bence boşuna söylememişlerdir.
    1 ... goddesss of darknesss
  • aşka inanmayan insan

    92.
    Akıllı insandır. Eskidenmiş o aşk meşk işleri şimdi herkes tek gecelik ilişki yaşıyor çünkü o işin bile bir Şerefi kalmadı.
    ihtiyacını gideren karşısındaki insana hayvan gibi davrandığı müddet ‘aşk’ kavramı tarihe karışacaktır.

    Aşk yok çıkar var bunu aklınıza kazısanız iyi edersiniz. Özellikle de kızlar..
    1 -1 ... goddesss of darknesss
  • kediyle köpekle uyuyan pislik insan

    16.
    Sensin pislik. iki ayaklı hayvan sen o hayvanlara kurban ol ayol!

    kediyle köpekle uyuyan pislik insan
    11 ... goddesss of darknesss
  • kadın doğum doktorunun erkek olması

    60.
    En iyi jinekologlar erkeklerden çıkıyor beyler şu çağdışı zihniyetinizi değiştirmenizi öneririm.

    Erkek jinekoloğa karısını ya da sevgilisini götürmeyen barzoların kafalarını kıracaksın. Amk embesilleri.
    3 -7 ... goddesss of darknesss
  • nejat işler

    1270.
    O değil de bu kadar kaliteli bir oyuncu çukura ağır gelir amk.
    Çukuru ben de arada izliyorum yalan söylemeye gerek yok fakat bu adam oraya layık değil.

    Sen Nejat işler’sin kendine gel!
    1 -1 ... goddesss of darknesss
  • yeni şeyler getiriyorum